Umeå

Nu har jag och hundarna farit upp till Umeå, Här ska vi hälsa på min syster Elin. På vägen upp så delar vi kupe med en annan som har med sig 3 hundar och en katt.
Va rätt skönt då både hennes och mina va lugna och sov nästan hela resan upp. E så stolt över mina killar, de låg i samma bur flera gånger när jag inte kunde ha Chicago på ett säte. Haha kommer aldrig glömma Orvars min förta gången jag släppte ner Chicago. Hans min sa verkligen "va, va händer, va gör han här ? är inte detta min bur. Whatever, somnar om". haha Och chicago undra oxå men han va däremot lite dum och tvinga bort orvar och la sig exakt där han låg. så Orvar fick väldiga beskymmer med att hitta en ny sovplats. men Sov gjorde dom ända till umeå. Och sover gör de än idag :)

Elin vad skulle jag göra utan dig ? <3


Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0