Blå stjärnan

Seg på att uppdatera men har varit så grymt mycket nu.
När chicago inte slutade halta på fredagen så blev vi oroliga, jag kände att de var något som inte stämde.
Blev att åka in med honom till blåstjärnan på akutmotagningen, väl inne så berätta dom att han brutit skenbenet (precis över handleden) på vänster fram.
Min lilla pojke, han hade all rätt i världen att tycka synd om sig själv.
Att man kan bli så jönig med sin hund. men han är mitt allt och han mår just nu inte bra, vill få hem honom trygg och bra.
Nu så har de haft inne han mellan fre och lör för gipsning och observation. hämtade honom idag då med ett gips som han knappt kunde lyfta. Men de är inte över, på måndag så ska vi åka in med honom igen för operation.
Att en oskyldigt pinnkast kunde leda till allt detta. 
Nu i helgen så ska han bo hos min syster då han ska in till vetrinären kl 7 på måndag morgon. Plus att orvar älskar chicago liiite för mycket. lite jobbigt att ha de två i samma rum med ett gips som går ayy döda med. 
Vill ha min lilla sjukling här .. 
Älskar dig killen <3 

Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0