Chicago leker bland löven

Hur söt får man vara från skala ett till tio??
Så fort han ser en pinne så ska han ha den, så fort han ser en löv-snöhög så ska han gräva i den.
Han är underbar på alla sätt, hade han inte vart lite väl feg så hade han vart felfri.
Underbar att träna, klagar inte när man sover länge på morgonen och är snäll mot allt och alla (utan de som är terrier och biter än i pälsen)
Hän är min första kärlek och den som kommer stanna i mitt hjärta för alltid ....
Att få tävla agility med dig är en glädje, första året trodde jag att jag aldrig att jag skulle säga de men du har utvecklats så mycket att de är helt otroligt. När du ger allt och vill bara vara till lags och blir de inte rätt hoppas du iallafall att de blev bra.
Din ögon är som råddjursögon, man kan inte titta in i de för länge då man smälter.

Chicago, du betyder allt för mig  <3

  

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer
Postat av: sofie

finaste chicken!

2009-10-24 @ 01:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0