En jobbig dag

Svullen hals och helt slut både fysiskt och psykiskt. vill bara få lov och sova ut, träna hund och bara få vara. inte ha massa lektioner att passa utan bara kunna vara hemma och plugga.
Och ska bli så skoj för ska simma varje dag som jag är hemma och insett att kommer knappt få vara hemma i vänersborg och få ha de skönt. istället ska jag få flumma runt med min älskade syster och hennes retsamma pojkvän.
Ska bli grymt skoj att få våldgästa er i 3 dagar, kommer inte kunna vara seriös en sekund.
Blir att plugga stenhårt måndag - torsdag då jag har 4 saker att ta rätt på och 2 hundar att aktivera.

Älskar er <3



Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0