Jag vill Ha

Ni får ursäkta allt snack om hår :P
Skyller helt och hållet på min syster , då hon bara snackar frisyrer och bra produkter. får erkänna att de är väldigt skoj och nu är jag lite av en nörd på att försöka lära mig allt hon skriver om och jag vill inget hellre än att lära mig göra allt de hon berättar, fina fläter och grymt snygga håruppsättningar.
När jag var inne på hairworld.se så hittade jag en länk till en sida med massa snygga plattänger!
Jag vill så ha deras produkter. Men ska vänta tills jag har klippt mig för att se va de är jag behöver, sen blir de att skämma bort sig själv lite. iallafall försöka.
Ida måste fixa jobb, snarast ! :D

Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0