Plugg även om de är lov

Uch, är inte alls pepp på att plugga Historia. Försökte men de gick inte. blev att skriva loggbok istället, mycket roligare. Hur kunde jag låta de bli såhär?
Har fått mycket gjort idag, kännt som en av ens bättre dagar på året.
Plugga Biologi B imorse, sen blev de Brukshundsklubben med ett lyckat pass och på hemvägen stanna vi vid erikshjälpen där jag fick massor av fynd var av en julklapp :D Och sen fick jag äntligen simmat som jag haft efter mig sen ettan. men fick gjort de och gjorde de bra enligt mig själv. Men Fy *** va mycket folk de va där! gör folk inget annat än badar på vattenpalatset ??
En dag man inte kan klaga på förutom nu då när man inte orkar plugga när man vet att man måste... :(
Men jag kan göra de, får ta mig samma och göra i alla fall 5 frågor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0