Plugg

Idag blir de att plugga Projekt , mitt projekt handlar om att göra Orvar startklar i klass 1 i Lydnad. dett är ett lite stressande för mig då jag inte har han hoss mig just nu utan att han är hos mamma .... men i vinte och hela våren blir de lydnad för hela slanten, men inte så de blir tråkigt. Jag har fått min uppfödare att motivera mig genom att hon ska starta med sin Harry(orvars bror) och Gilla(Orvars mamma). så de blir en lite halv tävling.
men fram tills dess får jag plugga lydnad i teori och motivera mig ... kommer vinna ;)
Inte nog med att jag bara ska tävla och skriva loggbok mm, jag ska också filma tävlingen och visa för min linje.
Lite stressad.
Men detta fixar ja....
Några moment har vi börjat på och dom har inte varit några problem så får vi väl börjat träna så kommer de kanon.



Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0