Resultat DM

Blev ett mycket bra lopp för mig och Chicago idag.
Vid Uppvärmningen så kändes de mycket bra, vi lekte med vanten och gjorde flera trix för att få upp fokusen. 
banan var inte allt för svår om man har en lagomsnabb hund som är hyfsat hindersäker.
Jag har gått banvandringen efter hur han har varit i sommar och då har han varit väldigt seg men säker. Så när jag starta så våga jag inte gå för långt bort ifall han inte va sugen på att köra utan springa till pappa och ta de lugnt istället men när han körde va han så taggad att han sprang om mig och jag fick handla på distans.
blev så chockad att allt ändrades men de gick jätte bra och han var så duktig.... va nära på att bli ett nollat lopp men så kom de där jäkla slalomet. Först tar han de från fel håll och sen går han ut med två portar kvar men fick bara 10 fel ändå. Så nöjd då han sprang med glädje.
Så roligt då jag lyckades med ett hyffsat lopp och alla de andra tre i laget diska sig ;) Inhopparen fick sköta de fina loppet ;)
Ne jag skyller på den otroligt geggiga marken. såg ut som ingen hund våga satsa då de inte hade fotfäste.

Här kommer bilder från tävlingen :)


Chicago var pepp på tävla idag :D

Jag fick tävla först i vårat lag

Fina snusmumrik ;)

Nervösa paret ;)

Peppa Bc ;)

Emelie & Kaylee

Stoffe & Liam

Tess med hennes fina Aussie :D

Hejarklacken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0