Uppladdning inför Dm

Så har jag och Chicago laddat upp för DM. Eftersom detta kom som en överraskning så har jag inte än insett att vi ska tävla. Sitter nu i bilen ner och både Chicago och Orvar sover. Åker i pappas bil så blir baksätet för oss, mysfaktorn är hög :)

Så vi laddat upp nu på morgonen.

·         När vi vakna tog jag och Chicago liten egen tid och mös.

·         Ägnat mest tid till Chicago hela morgonen

·         Inte gjort något han inte tycker om, tex försökt ta bort gegg ur pälsen

·         Lekt med favoritvanten

·         Fått skinka när matte gjorde frukost

Ni förstår, bara positiva saker så vi inte kommer på kant med varandra. Själva tävlingen som sådan är inte viktig att vinna för mig, men att jag och Chicago ska lyckas som par är mycket vitigt. Vi ska gå in och ha kul och lyckas ihop.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jätte roligt att läsa din blogg. Hoppas det går bra på tävlingen!!

2009-10-11 @ 11:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0