MH

I går så gjorde Orvar Mh. Det gick sååå himla bra, jag är mer än nöjd. Innan så va jag jätte nervös men sa att de är egentligen Orvar som ska vara de. Första momentet som handla om kontakt med testledaren och lek var en dum början för oss då han blev så överlycklig att han busa runt och ville leka med oss och springa ärovarv :P Här blev jag yper nervös men de släppte momentet efter.

Resultatet finns på min uppfödares sida.
www.tibridge.se



Efter den jobbiga rundan där min älskling skötte sig UTMÄRKT! så avsluta vi med lite lydnad och bus på apellplanen.


Orvar och Chicago


Orvar visar upp sig


Blev lite fot


Duktig, även om hundar var överallt och nyss gjort MH


Snyggaste tränar hopp


Finaste och bästaste Orvar


Bilderna är tagna av min uppfödare Denise Magnusson, Tibridge.se
Var jätte skoj att du kom och kollade på oss :) Är så glad att jag valde din kennel.
Fått den bästa amstaffen man kan tänka sig. <3

Kommentarer
Postat av: Denise Magnusson

Och jag är nog minst lika nöjd och glad över att jag lät er köpa Orvar från mig. Ser fram emot att få ha dig som en del av våran kennel många år fram över!

Vi måste boka in en dag eller två så vi kan träna lite sök ihop också!

Lycka till på tävlingen på skolan nu då.

2010-04-21 @ 03:21:48
URL: http://tibridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0