Äntligen

Inte en dag för tidigt att mitt liv äntligen börjar få fart i den positiva banan.
Mina tankar är positiva min miljö påverkas och blir positiv och hundträningen går Toppen!
Va på klubben igår i ca 7 timmar och träna hund. Jag hade 100% tro på min hund och det belönades jag med att min hund skötte sig galant. Var Rottis träff där men det brydde han sig inte om och det värmde i mitt hjärta.
Vi hade tre pass med lydnadsträning och jag fick lära mig fruktansvärt mycket om honom och mig själv och om hur jag tränar och hur jag ska fortsätta. Nu blir det att ta upp där vi sluta igår när vi ska träna igen på Fredag i Hjo. Då blir de träning med syskonen igen.
Om jag har tur så börjar Orvar komma tillbaka till jorden :)
Chicago var ju lika duktig som han alltid är. Han låg en platsliggning! Brevid en stor svart hund, jag är sååå stolt.
Och är så taggad på att ta tag i agillityn nu, han känns på och som sig själv igen... har inte vågat köra på för hårt med tanken på att han bröt v.framben men nu känns han helt återställd och jag kan köra på som vanligt.

Så detta kommer bli en höst med massa rolig hundträning!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0