Trix

Under min iderika kväll så har jag även kommit på några trix som jag ska lära Orvar och Chicago.

Mitt mål är att Orvar ska kunna hålla ena änden av ett hopprep och jag i andra, medans Chicago hoppar.
Detta kräver att Orvar kan apport i lydnaden först och kan sitta still med denna roliga sak i munnen.
Men tror att de kan bli snyggt om dom vill samarbeta. :)

Sen ska jag lära Chicago massera, vi har börjat och det ser lovande ut, han är inte helt tappad.
Orvar ser dessutom ut att tycka det är skönt. ibland får även Chicago för sig att det kliar i Orvars annsikte.

Chicago har nu också börjat utan problem hoppa över Orvar både när han ligger och står. Och det ser mycket snyggt ut så det hoppas vi attvi kan bygga vidare på. :)

Sen är båda mina herrar artiga och bugar innan dom ska lämna bordet ;)

Ser ut som det kan bli något med mina pojkar ändå! :D

Älskar mina pojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0