Första veckan

Har haft en underbar första vecka! Har fått till bra matvanor, tränat och fått igång det positiva tänket.
Hade ett problem eller snarare hinder som gjorde det svårare att äta det jag ville och träna, vi var och campa i helgen. Det är mycket svårt att äta bra mat utan kök :P Men vi lyckades ändå och trot eller ej, Jag har GÅTT NER!
Ett helt kilo har jag tappat och det får mig mycket glad och tron på mig själv ökar, nu ska vi hålla igång detta och få till det nya livet så kommer detta va underbart.

Nu sitter jag hemma hos Systeryster, och jag kan inte vara mer tacksam än vad jag redan är. Hon stöttar mig och jag henne, hon hjälper mig att hitta inspiration och motiverar mig till olika saker. Utan henne så hade inte mitt tänk varit så positivt och enkelt.
Men den som gör detta möjligt är ju ändå mamma, utan henne så skulle jag inte kunnat göra detta. Så henne är jag evigt tacksam, hon finns alltid där för mig, och jag alltid där för henne.


Känns som en bra första vecka! :D


Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt Ida!

2010-08-18 @ 23:10:03
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0