Min dag

Idag har varit en effektiv och bra dag. :)

7.00 Mamma kommer och hämtar mig hos pappa för hemfärd.
8.00 Promenad med hundarna
8.45 Frukost och tv tittande
13.00 CV-seminarium
15.30 Möte med Jobbcotchen, om hur jag ska stukturera upp mitt sökand. Mycket bra möte!

17.00 Möta mamma för att skaffa årskort på FRISKIS & SVETTIS! :D
18.00 Mycket god middag tillsammans med min kära mor.
20.00 Promenad med hundarna tillsammans med mor
20.30 - 21.30 Efterlängtat gympass
21.40 Promenad med hundarna

Jag är helt klart på rätt väg, tankarna är positiva, jag tänker på ett mycket bättre sätt och jag tar en dag i taget.
Nu har jag räknat mer på i vilket tämpo det kommer bli och jag kommer att gå ner ca 2,5 kg i månaden om jag ska gå ner 30 kg på 12 månader. Detta är något som jag ska jobba på och med vilja och stödet från min familj och vänner så är detta absolut inte omöjligt.
Är redo för att ändra min livstil och leva sundare, är trött på mina dåliga vanor och hur mitt humör blir när jag inte får något gjort eller kommer in i en latperiod.
Siktar på en plan som ska funka i det långa loppet och
Jag kan, Jag vill och Jag ska!




Kommentarer
Postat av: Petra

OHYES du skaaaaa!

2010-08-10 @ 00:34:36
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0